WSPÓŁPRACA i REKLAMA

Reklama w Poradniku

Dla kogo jest strona?

Misja strony: Misją strony jest przekazanie wiedzy na temat autyzmu oraz zaburzeń pokrewnych.

Grupa docelowa: Treści prezentowane na stronie przeznaczone są przede wszystkim dla osób chcących w aktywny i oparty na zdrowym rozsądku sposób poprawić stan wiedzy na temat autyzmu oraz zaburzeń pokrewnych. Podstawowa grupa docelowa, do której adresowane są treści, to rodzice dzieci, nauczyciele, specjaliści, terapeuci.

Uniwersalny charakter artykułów sprawia, że również inne grupy czytelników chętnie sięgają po treści zawarte na stronie. Struktura czytelników na podstawie statystyk ponad 11.000 fanów portalu Facebook przedstawia się następująco:

Na dzień 31 sierpnia 2016 miesięczne statystyki prezentują się następująco:

 

 

JAKIE SĄ MOŻLIWE FORMY WSPÓŁPRACY ZE MNĄ?

Z przyjemnością podejmę współpracę, która będzie wartościowa dla moich Czytelników.
Ta strona istnieje dzięki nim, więc nasze wspólne działania muszą być spójne z misją, którą realizuję, a jest nia dostarczanie rzetelnej wiedzy. Jest to dla mnie ważne i tego się trzymam. Dlatego nigdy nie rekomenduję produktów czy usług o niskiej jakości, a także nie reklamuję firm, co do których nie jestem przekonana, nietransparentnych, z których sama bym nie skorzystał lub nie poleciłabym ich najbliższej rodzinie. Dbam o swój wizerunek i nie biorę udziału w działaniach, które wpłynęłyby negatywnie na moją reputację lub zaufanie Czytelników.

Dostarczam Czytelnikom wartościową wiedzę.

1. Partner pojedynczego artykułu

Twoja firma/marka może zostać partnerem pojedynczego artykułu na blogu. Tworząc go trzymam się takich zasad:
• Artykuł jest w pełni spójny z tematyką bloga, merytoryczny i wartościowy dla Czytelników.
• Wspólnie omawiamy jego koncepcję, moge również opublikować klasyczny artykuł sponsorowany.
• Przed publikacją przesyłam artykuł w celu weryfikacji merytorycznej. Konsultujemy się, ale Partner artykułu nie ma wpływu na moje osobiste opinie i oceny wyrażone w artykule.
• Informacja o Partnerze jest zawsze otwarcie komunikowana Czytelnikom.

Oczywiście zdaję sobie sprawę, że dla Ciebie kluczowe są cele komercyjne (sprzedażowe, wizerunkowe, itp.), które muszą być zrealizowane. Dlatego za każdym razem szukamy formuły win-win-win (Czytelnicy, Twoja firma, ja).

2. Wystąpienia, szkolenia, eventy

Jeśli myślisz o zorganizowaniu szkolenia, prezentacji czy warsztatu dla swoich pracowników lub klientów – również zapraszam serdecznie do współpracy. Lubię tego typu wydarzenia i mam w nich doświadczenie. Rodzaj i formę wystąpienia zawsze dostosowuję do grupy odbiorców. Mogę je również poprowadzić w języku angielskim lub niemieckim.

Mogą to być zarówno poważne, merytoryczne prezentacje czy debaty jak również luźniejsze wystąpienia oraz szkolenia i angażujące warsztaty.

3. Inne formy współpracy

Powyżej przedstawiłem najbardziej typowe formy współpracy.
– Chodzą Ci po głowie inne pomysły, w których realizacji mogłabym Ci pomóc?
– Myślisz o działaniach nie tylko na stronie, ale również poza nim?

Serdecznie zapraszam Cię do kontaktu. Wspólnie omówimy Twoje cele, wymienimy się pomysłami, zaplanujemy możliwe działania i z całą pewnością przeprowadzimy skuteczną i wartościową akcję.

Moje wartości

Pisząc artykuły stawiam przede wszystkim na ich bardzo wysoką jakość i kompleksowe ujęcie tematu, co doceniło już wielu Czytelników.
Dlatego nowe artykuły publikowane są rzadko, najwyżej 1-2 razy w miesiącu.

Korzystam tylko z etycznych metod zdobywania Czytelników/fanów, nie opłacam kampanii na facebooku, nie zamieszczam "żebrolajków", nie prosze innych o polubienie strony.
Wszyscy fani i obserwatorzy są realnymi osobami, które są zainteresowane autyzmem i zaburzeniami pokrewnymi.
NIE generuję sztucznego ruchu na stronie (statystyki NIE są pompowane ruchem robotów).

Zasady współpracy

  1. Czytelnicy Poradnika Autystycznego są naszym priorytetem – stawiamy na długotrwałe relacje tak, by zdobyć ich lojalność. Są ważniejsi niż jakiekolwiek korzyści materialne.
  2. Jesteśmy niezależni. Sami decydujemy o tym co piszemy, polecamy i oceniamy.
  3. Sprawdzamy osobiście opinię każdej marki, która proponuje współpracę. Jeśli jest pozytywna, omawiamy szczegóły.
  4. Wkładamy serce i wiele pracy w to co robimy i oczekujemy za to godnej zapłaty (NIE współpracujemy za barter).
  5. Wpis sponsorowany jest łączony zwykle z postem na facebooku. Artykuły o potencjale wiralowym promujemy gratis.

Co oferujemy?

Preferowane formy współpracy

  • wpis sponsorowany
  • wpis sponsorowany + post na facebooku (najpopularniejsza)
  • organizacja konkursu
  • wyjazd sponsorowany (kochamy podróżować i tym jednym zawsze możecie nas kupić ;) )

Standard współpracy

W ramach współpracy zapewniam standardowo:

  1. Profesjonalny tekst dostosowany do potrzeb reklamodawcy, który pozostanie na blogu przez wiele lat. Dużą wagę przywiązujemy do SEO. Strategia ta owocuje tym, że nasza pozytywna opinia na temat Twojego produktu ma duże szanse zająć wysokie miejsce w wyszukiwarce i potencjalni klienci bez trudu odnajdą ją nawet po wielu miesiącach od publikacji naszej recenzji na blogu. 
  2. Stosuję spójną politykę produktową = skupiam się na produktach wysokiej jakości, z których Czytelnicy będą zadowoleni + NIE publikuję recenzji konkurencyjnych produktów i nie wychwalam zalet każdego z nich w odstępach zaledwie kilku tygodni.
  3. Poprawną ortografięinterpunkcję i gramatykę.
  4. Brak przekleństw.

Proponowany cennik:
Ceny ustalam indyidualnie w zalezności od nakładu pracy i oczekiwanych efektów.

 

JAK UZYSKAĆ DODATKOWE INFORMACJE?

Wystarczy, że wyślesz maila o temacie: Współpraca na adres:info@poradnikautystyczny.pl 
Optymalnie będzie, jeśli przedstawisz w nim następujące informacje:

– wstępny zarys lub ogólną koncepcję współpracy
– nazwę firmy/marki i typ produktu/usługi, których dotyczy akcja promocyjna
– cel, który przyświeca Waszym działaniom
– dane do kontaktu

Taki zestaw pozwoli mi przygotować dla Ciebie lepszą i bardziej przemyślaną odpowiedź.

PATRONAT

Ogólnopolska  baza specjalistów

 

REKLAMA